Nationaal Pensioenweblog statistisch jaaroverzicht 2009

Op de laatste dag van het jaar sluiten we af met een statistisch overzicht. Voor al diegene die benieuwd zijn welke artikelen het best gelezen zijn of waar het meest op is gereageerd. In dit artikel een top 5 van de meeste gelezen artikelen, een top 5 van verwijzende sites, het artikel met de meeste reacties, wanneer hadden we meeste bezoekers en wanneer het minste aantal.

Top 5 meest gelezen artikelen 2009

Een top 5 op basis van het aantal doorkliks.

1. Cijfers 2009
2. Het gebruik van beschikbare premie staffels (dit is een artikel uit 2008)
3. AOW-franchise en middelloon (dit is een artikel uit 2008)
4. Een afstandsverklaring mag nog steeds
5. DGA's betalen teveel vennootschapsbelasting

Top 5 verwijzende sites naar Nationaal Pensioenweblog 2009

Een top 5 op basis van het aantal verwijzingen van andere sites naar Nationaal Pensioenweblog.

1. Linkedin.com
2. Bizz.nl
3. Twitter.com
4. FDSelections.nl
5. Elsevierfiscaal.nl

Het artikel dat de meeste reacties heeft opgeleverd is het artikel Een afstandsverklaring mag nog steeds.

Het hoogste aantal bezoekers hebben we gehad op 3 februari 2009. Dat is met name te verklaren uit het feit dat er in diverse media aandacht is besteed aan het artikel DGA's betalen teveel vennootschapsbelasting. Dit resulteerde in veel extra bezoekers. Het minste aantal bezoekers hadden we op 30 april 2009, de gedenkwaardige Koninginnedag.

De meest gezochte zoekterm waarmee bezoekers hun weg naar Nationaal Pensioenweblog wisten te vinden was "AOW franchise 2009".

Tenslotte wil ik iedereen bedanken voor zijn interesse in of bijdrage aan Nationaal Pensioenweblog. Voor 2010 wens ik iedereen een heel voorspoedig en mooi jaar toe.

• Pensioen Algemeen
  • Donderdag 31 december 2009